U slučaju povrata sredstava možete da nas kontaktirati nam pošaljite email na adresu: info@oldfisherman.rs podatak Vašeg broja računa ili otpremnice, Vaš JMBG zatim broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate otvoren navedeni račun.
Nakon što dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na email adresu koju ste naveli prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i ne postoji mogućnost slanja novca u gotovini putem kurirske službe.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, STRIX d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. To znači da će banka na zahtev prodavca izvršiti povraćaj sredstava na račun vlasnika kartice.
Proizvod koji je poručen, bez prethodnog kontakta i dogovora sa zaposlenima u našoj online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici i svi takvi paketi će biti vraćeni pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
Trgovac nije dužan da izvrši povraćaj dodatnih troškova koji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju je ponudio trgovac.
Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.